Felnőttképzési programok
Nemzeti Tehetség Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Felnőttképzési engedély szám: E/2021/000141
Felnőttképzési nyilvántartásba-vételi szám: B/2020/000849
Felnőttképzési engedély szám: E/2021/000141
Felnőttképzési nyilvántartásba-vételi szám: B/2020/000849
A motiváció neurobiológiai alapjai és felhasználása a pedagógiai folyamatokban
Időtartam
1 nap, 6 óra – tanítók, bármely szakos általános iskolai és középiskolai tanárok számára
A tanulási folyamat eredményessége, ritka kivételtől eltekintve, csak szándékolt tevékenység hatására érhető el. Tudja ezt jól minden pedagógus és szülő, éppen ezért központi kérdés: Hogyan vegyem rá? Hogy motiváljam? Mit tegyek, hogy ő is akarja?
Tehetségbarát tanulási módszerek
Időtartam
1 nap, 5 óra – óvodapedagógusok, tanítók, tanárok számára
Hogyan lesz élmény a tanulás? Adekvát tanulásszervezési módszerekkel hogyan támogatható, hogy minden gyermek, tanuló ráismerjen a saját erősségére? Milyen típusai vannak a differenciálásnak? Hogyan teremthető meg a kreatív klíma?
Tehetségdiagnosztika
Időtartam
1 nap, 5 óra – óvodapedagógusok, tanítók, tanárok számára
A tehetségdiagnosztika eszközrendszerének bemutatása a tehetségazonosítástól, a tehetséges gyerekek megtalálásától, a különböző tehetségfejlesztő programokba történő beválogatásig, egészen az adott programok hatásvizsgálatig terjedően. Szemléletformáló, a módszertani alapokat bemutató képzés.
Intézményi tehetségkoncepció kialakítása, tehetségprogramok tervezése
Időtartam
1 nap, 10 óra – óvodapedagógusok, tanítók, tanárok számára
Minden intézmény a gyermekek és tanulók igénye alapján speciális és egyedi, ami a tehetséggondozás módszereiben és tevékenységeiben is megmutatkozik. Hogyan tükrözi ezeket vissza az intézményi tehetségkoncepció? Milyen szempontok mentén kerülnek meghatározásra az intézményi tehetséggondozás alapelvei?
Minőségpolitika
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia:
A Nemzeti Tehetség Központ -NTK- célja, hogy magas szakmai színvonalú képzési tevékenységet folytasson és új lehetőségeket keresve folyamatos fejlődést valósítson meg képzési tevékenységében. Az NTK felnőttképzési tevékenységére vonatkozó minőségirányítási rendszer kialakítása és működtetése által biztosítja a hatályos felnőttképzési törvény követelményeinek megfelelő működést. Ennek megfelelően ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszert működtet, a résztvevői visszajelzések és képzési tapasztalatok alapján a képzési tevékenységét folyamatosan értékeli, az eredmények alapján továbbfejleszti.
A magas szintű képzési tevékenység és a résztvevői igényeknek megfelelő képzési portfólió és képzésmegvalósítás érdekében az NTK az érintett munkaterületek munkatársainak közreműködésével évente meghatározza a minőségi és környezeti célokat, a minőség- és környezetpolitikáját aktualizálja és harmonizálja a jogszabályi környezet változásához igazodva. A minőségirányítási rendszerét folyamatosan fejleszti a felnőttképzési elvárások és igények szerint. A minőségirányítási rendszerrel kapcsolatban alapvető követelmény annak folyamatos továbbfejlesztése és tökéletesítése.
Az intézmény számos, egymással összefüggő és egymásra ható folyamatra koncentrál, különösen a képzések tervezési, feltételteremtési és megvalósítási folyamataira, melyek leginkább biztosíthatják a képzéseinken résztvevő partnereink megelégedettségének elérését. Az NTK koncepciójában meghatározó, hogy a magas szintű szakmai tevékenység zálogát minden szinten a munkatársak jelentik.
2020 / 08
Tehetségbarát oktatási módszerek
2020 / 08
Személyiségformálás tehetségmentorálással – Tehetségek szocio-emocionális és motivációs erőforrásainak fejlesztése
2020 / 10
Tehetségtámogató tanulásszervezés a köznevelésben
2021 / 01
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2021 / 01
Iskolai tehetségazonosítás online eszközökkel
2021 / 05
Iskolai tehetségazonosítás online eszközökkel
2021 / 05
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2022 / 08
Tehetségdiagnosztika