Akkreditált pedagógus-továbbképzések
Nemzeti Tehetség Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Felnőttképzési engedély szám: E/2021/000141
Felnőttképzési nyilvántartásba-vételi szám: B/2020/000849
Felnőttképzési engedély szám: E/2021/000141
Felnőttképzési nyilvántartásba-vételi szám: B/2020/000849
Iskolai tehetségazonosítás online eszközökkel
Időtartam
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés (2 képzési nap 2 hét különbséggel)
A tehetséggondozás első és legfontosabb lépése, hogy a kiemelkedő képességet mutató tanulók azonosítása megtörténjen, ebben segít a Tehetségek Magyarországa projektben kifejlesztett, a Nemzeti Tehetség Központ által működtetett online csoportos mérési rendszer, melynek használatára biztosít felkészítést a folyamatba ágyazott továbbképzés.
Tehetségtámogató tanulásszervezés a köznevelésben
Időtartam
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés (2 képzési nap 2 hét különbséggel)
A továbbképzés felkészíti a pedagógusokat a kreatív klíma megteremtésére, a tanulási helyzetek hatékony időkezelésére, a heterogén tanulói csoportok differenciált tanulásszervezésére.
Tehetség-portfólió: A tanulói portfólió felhasználási lehetőségei a tehetséggondozás folyamatában
Időtartam
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés (3 kontaktnap)
A portfólió lehetővé teszi a diákok teljesítményének folyamatos és változatos értékelését, ily módon a tehetségfelismerésben és a tehetségfejlődés nyomon követésében betöltött szerepe által képes támogatni a tehetséggondozás komplex tevékenységegyüttesét és folyamatjellegét.
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
Időtartam
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzés (3 kontaktnap)
A továbbképzés az objektivitásra törekvő mérőeszközök változatosságával és használatuk feltételeivel ismerteti meg a résztvevőket. Különös hangsúlyt helyez arra, hogy a tehetségazonosítást követnie kell egy széleskörű programkínálatnak, mert a fejlesztő programokban történő részvétel váltja valóra a tehetségfelismerés főbb célkitűzéseit.
Minőségpolitika
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia:
A Nemzeti Tehetség Központ - NTK- célja, hogy magas szakmai színvonalú képzési tevékenységet folytasson és új lehetőségeket keresve folyamatos fejlődést valósítson meg képzési tevékenységében. Az NTK felnőttképzési tevékenységére vonatkozó minőségirányítási rendszer kialakítása és működtetése által biztosítja a hatályos felnőttképzési törvény követelményeinek megfelelő működést. Ennek megfelelően ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszert működtet, a résztvevői visszajelzések és képzési tapasztalatok alapján a képzési tevékenységét folyamatosan értékeli, az eredmények alapján továbbfejleszti. A magas szintű képzési tevékenység és a résztvevői igényeknek megfelelő képzési portfólió és képzésmegvalósítás érdekében az NTK az érintett munkaterületek munkatársainak közreműködésével évente meghatározza a minőségi és környezeti célokat, a minőség- és környezetpolitikáját aktualizálja és harmonizálja a jogszabályi környezet változásához igazodva. A minőségirányítási rendszerét folyamatosan fejleszti a felnőttképzési elvárások és igények szerint. A minőségirányítási rendszerrel kapcsolatban alapvető követelmény annak folyamatos továbbfejlesztése és tökéletesítése. Az intézmény számos, egymással összefüggő és egymásra ható folyamatra koncentrál, különösen a képzések tervezési, feltételteremtési és megvalósítási folyamataira, melyek leginkább biztosíthatják a képzéseinken résztvevő partnereink megelégedettségének elérését. AZ NTK koncepciójában meghatározó, hogy a magas szintű szakmai tevékenység zálogát minden szinten a munkatársak jelentik.
2020 / 08
Tehetségbarát oktatási módszerek
2020 / 08
Személyiségformálás tehetségmentorálással – Tehetségek szocio-emocionális és motivációs erőforrásainak fejlesztése
2020 / 10
Tehetségtámogató tanulásszervezés a köznevelésben
2021 / 01
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2021 / 01
Iskolai tehetségazonosítás online eszközökkel
2021 / 05
Iskolai tehetségazonosítás online eszközökkel
2021 / 05
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2021 / 05
Felkészítés az intézményi tehetségkoncepció kialakítására, tehetséggondozó programok kidolgozására és megvalósítására
2021 / 06
Felkészítés az intézményi tehetségkoncepció kialakítására, tehetséggondozó programok kidolgozására és megvalósítására
2021 / 08
Tehetségbarát tanítási módszerek
2022 / 03
Intézményi tehetségkoncepció kialakítása, tehetségprogramok tervezése
2022 / 03
Tehetségbarát tanítási módszerek
2022 / 04
Tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2022 / 04
Tehetségbarát tanítási módszerek
2022 / 04
Tehetségazonosítás kreativitásteszt és értékelő skálák alkalmazásával” című felnőttképzés
2022 / 04
Tehetségdiagnosztika
2022 / 04
Felkészítés intézményi tehetségkoncepció kialakítására, tehetséggondozó programok kidolgozására és megvalósítására
2022 / 05
A tehetségészlelés és tehetségfejlesztés lehetőségei az iskolában
2022 / 05
Tehetségtámogató tanulásszervezés a köznevelésben
2022 / 06
Tehetségdiagnosztika
2022 / 06
Intézményi teheteségkoncepció kialakítása
2022 / 08
Tehetségbarát tanítási módszerek
2022 / 08
Tehetségdiagnosztika
2022 / 08
Szocio-emocionális készségek fejlesztése és az életpálya-tervezés támogatása tehetségmentorálással
2022 / 09
Szocio-emocionális készségek fejlesztése és az életpálya-tervezés támogatása tehetségmentorálással
2022 / 10
Komplex tehetségtámogatás az iskolában
2022 / 10
Szocio-emocionális készségek fejlesztése és az életpálya-tervezés támogatása tehetségmentorálással
2022 / 11
Felkészítés intézményi tehetségkoncepció kialakítására, tehteséggondozó programok kidolgozására és megvalósítására
2022 / 11
Szocio-emocionális készségek fejlesztése és az életpálya-tervezés támogatása tehetségmentorálással
2023 / 06
Tehetségportfólió – A tanulói portfólió felhasználási lehetőségei a tehetséggondozás folyamatában
2023 / 08
Tehetségportfólió – A tanulói portfólió felhasználási lehetőségei a tehetséggondozás folyamatában
2023 / 11
Tehetségportfólió – A tanulói portfólió felhasználási lehetőségei a tehetséggondozás folyamatában
2023 / 11
Felkészítés intézményi tehetségkoncepció kialakítására, tehteséggondozó programok kidolgozására és megvalósítására